مادر!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

یه پسرخاله دارم...

 

 

به باباش میگه پدر!!

 

 

به مامانش هم میگه مادر!!!

 

 

میریم خونشون انگار داریم فیلم هندی می بینیم!!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت15:40---31 مرداد 1393
من مادرم رو مادر صدا میزنم
پدرم رو بابا,پدر,حاجی
داداش بزرگم رو به اسم صدا میکنم
داداش کوچیکمو بیشتر حاجی صدا میکنم
به یکی از برادر زاده هام که دختره و بزرگتره میگم دوقلو
به کوچیکه که پسره میگم آقا , جوجه

این است صداهایی که از من شنیده میشه!
پاسخ:بله،اینم یه مدلشه!!!


pj
ساعت1:51---27 مرداد 1393

پاسخ:ههههه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 مرداد 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 17:9 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه