همه مریض!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

ماه رمضون موقع نهار تازه متوجه میشی

 

تمام اطرافیانت مریض احوالن!!!

 

 

یکی ناراحتی معده داره یکی مشکل قلبی یکی بیماری کلیوی

 

خیییییییییلی ناراحت کننده است!!!!!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت18:07---31 تير 1393
ما که اصلا حرمت روزه نگه داشتن ندیدیم امسال ... خدا سلامتی بده تا عمر دارم براش روزه بگیرم
پاسخ:خودم به شخصه دارم هلاک میشم!!!خدا کنه دووم بیارم!!!!


sepanta
ساعت0:18---24 تير 1393
من سالمم

میگن قدیما روزه خوارا میرفتن یه گوشه یواشکی چیزی میخوردن که روزه دارا ناراحت نشن اما الان روزه دارا میرن یه گوشه قایم میشن تا روزه خوارا ناراحت نشن یوقت
پاسخ:تهران شاید،اما شهر ما خدا رو شکر اینطوری نیست!!!


pj
ساعت16:53---22 تير 1393
آره خیلی .
پاسخ:واقعا!!!


× بـے נڵ ×
ساعت14:49---22 تير 1393
من مدلشُ یاد داشت کنم باید حتما ی دونه ازینا برا خودم بخرم
پاسخ:حتما!!!!


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت13:42---22 تير 1393

حقیقتـــه دیگــه منم همچنـــان ثــوکـــوط میکنم
پاسخ:حالا حالاها باید به سکوتت ادامه بدی!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 تير 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 8:49 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه