لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

ینی قیافه رو داری؟!!!

 

 

فکر کنم میخواد یکیو خفه کنه!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت12:18---17 تير 1393
احتمالا داره به پرستاره فحش میده(مثل وقتایی که من آمپول یا سرم میخورم)
پاسخ:هم دردی باهاش!!!!


آوای خوش
ساعت13:29---9 تير 1393
اران نباش تا با التماس به شیشه بکوبی که نگاهت کنند...
ابر باش که با التماس نگاهت کنند که بباری
پاسخ:خخخخخخخخ،ممنون!!!


× بـے נڵ ×
ساعت19:50---7 تير 1393
آپم دوست عزیز
پاسخ:دارم میام!!!


mahdi
ساعت13:15---7 تير 1393
درود.
من برگشم!!
ب علت زیاد بودن نظرات نتونسم واسه پستات نظر بدم!
در اتیه نزدیک جبران میکنم!
فدای مرامتون
در ضمن اپم ها!
پاسخ:ممنون،دوباره بهت سر می زنم!!!


حمید
ساعت3:42---7 تير 1393
جالب بود
پاسخ:اختیار دارین،به وب شما که نمی رسه!!!


sepanta
ساعت0:07---5 تير 1393
هر هر هر!!!
پاسخ:خخخخخخ!!!


pj
ساعت16:41---4 تير 1393
فکر کنی!؟!؟!؟
پاسخ:نه،مطمئنم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 15:15 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه