تولدت مباررررررررک!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

سلام به همگی!!!

 

 

امروز تولد یکی از کاربرای عزیزمون هستش

 

همه می دونن من عادت ندارم واسه کسی تولد بگیرم

 

مگه اینکه طرف خودش تولد نگرفته باشه!!!!

 

امروز هم تولد آقا سجاد،

 

مدیر وبلاگ "عاشقانه های من از خدا می گوید"هستش!!

 

از همه ی عزیزانی که این مطلب رو می خونن میخوام

 

که برای سلامتیش یه صلوات محمدی بفرستین!!!

 

اللهم  صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

حالا همه باهم: سه...دو.........ییییییییک!!!

 

 

تولد  تولد  تولدت مبارک

 

مبارک  مبارک  تولدت مباررررررررررک!!!

 

اینم شیرینی شما عزیزان!!! (صفحه مانیتور رو لیس نزنی ها!!!)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

spanta
ساعت23:09---30 فروردين 1393
vala dir b dir umadanam dalil dareh k dar jaryan hastid

man ham az ghabl davat nashode budam k yadtun bmune vasam kyk bzarid knar

bale emsal agha sajjade ma sale sarnvsht sazi ro daran migzarunan

omidvaram ham shoma va ham sajjad hamishe movafagh bashid
پاسخ:ممنون،کنکور من سه سال دیگه است...میشه یه خواهشی کنم؟!جون هرکی دوست داری فینگیلیش ننویس چشمام از کاسه درمیاد تا بخونم!!!!


sajjad
ساعت18:02---29 فروردين 1393
گویند به خلق نیکی کن و نیکی ببین !!! ...سلام آبجی شهرزاد ..من الان واقعا نمیدونم چی بگم..چون اصلا انتظار نداشتم که با چنین پستی روبرو بشم.. ..ایشالا که بتونم این محبتت رو جبران کنم ..واقعا دستت درد نکنه آبجی گلم ازت انتظار نداشتم که برام این تولد رو بگیری ..شرمندم کردی آبجی ..من برای سلامتی تو دعا میکنم و یک صلوات میفرستم : اللهم صی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:خواهش می کنم،وظیفم بود!!!ممنون!!!


spanta
ساعت20:06---28 فروردين 1393
به به تولد!!!

خب کیک من کجاس؟؟؟

من داخل وبلاگ خودش بهش تبریک گفتم

جا داره از شما بانو تشکر به عمل بیاد به خاطر تولدی که راه انداختین داخل وبلاگتون


پاسخ:خخخخخ،بازم کیک به شما نرسید؟!!!!از بس دیر به دیر سر می زنین!!منم دوست داشتم یه جا حسابی بهش تبریک بگیم،راستی امسال کنکور داره؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 14:36 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه