خونه تکونی!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

"دختر گلم يه دقيقه مياي كارت دارم؟!!!"

 

"پسرم خدا خيرت بده يه دقيقه بيــا!!!!!"

 

"چـــه دختر نـــازي دارم من ، مامـــان جان بيـــا يه دقيقه!!!!"

 

 


بــا توجه به نزديك شدن به عید

 

و با تــوجه به خطر جدي خــونه تكوني ،

 

 

در صورت شنيــدن هر كدام از اين الفاظ توسط مادرتون

 

سريعا محل را ترك کنید!!

 

 

و ترجـــيحا تا ١ هفته از ده فرسخی خونه هم عبور نکنین!!

 

 

جدی بگیرینا!!!!

 

 

یکی جدي نگرفت طبق آخرین آمار تا الان ٤ تــــا فرش شسته!!!!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت15:22---21 اسفند 1392
درود.

ممنون از حضورت بازم اومدم دعوتت کنم ب وبم اپم ها سرت گرفت یه سر بزن

فدات
پاسخ:الان میام!!


Kiana_E.B
ساعت10:50---17 اسفند 1392
باشه.فقط شبا کجا بخوابیم؟!
پاسخ:خودمم تو همین فکر بودم!!


محمدحسین
ساعت20:41---15 اسفند 1392
خخخخخخ
پاسخ:خخخ!!!


sepanta
ساعت20:49---14 اسفند 1392
خخخخخخخخخخ

شهرزاد بانو!!عجب دختر خوبی هستی!!!یک دست کمک هم به ما بده!!!
پاسخ:اختیار دارین!!!یه روز این اینترنتو قطع کنی خونه تکونیتون تموم میشه!!!


zahra
ساعت13:59---14 اسفند 1392
امروز المپیاد داشتم دعا کن رتبه بیارم
پاسخ:بگو ایشاالله!!!!


zahra
ساعت16:37---11 اسفند 1392
مرسی توصیههههههههههههههه
پاسخ:خواهش می کنم!!!


mahdi
ساعت15:27---11 اسفند 1392
خخخخخ خب این کارا مال دختراس دیه ن ما پسرا!!!
پاسخ:از بس تنبلین!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 11:42 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه