لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

امروز تو پست یکی از بچه ها یه ترول دیدم،

 

 

عکس بخاری گذاشته بود که وقتی بچه بودیم

 

 

دستمونو خیس می کردیم و رو بخاری تکون می دادیم

 

 

بعدش باصداش کیف می کردیم!!!

 

 

پاینش نوشته بود یکی از تفریحات سالم من!!!

 

 

والا من بچه بودم یه بار جوگیر شدم دستمو پر آب کردم

 

 

دویدم طرف بخاری و روش ریختم!!!

 

 

یعنی خونمون ترکید!!!

 

 

 

شیشه هاش که درجا منفجر شد!!!

 

 

شانس آوردم جلوش نبودم!!!

 

 

حالا باز بگین تفریحات سالم!!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت22:58---10 بهمن 1392
بانو شهرزاد

شما و دوستاتون تو یک گروه هستید!

فقط درصد گودزیلا بودن ترانه خانم یکم بیشتره!!!
پاسخ:هی...بگو...تو هم به ما تیکه بنداز!!!


sepanta
ساعت18:40---23 دی 1392
شوما یه پا گودزیلا بودی واس خودت!!!
پاسخ:نه که شما فرشته بودی؟!!!


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت13:13---23 دی 1392
سلام شهرزاد جون.

ببخشید من کلا اشتباه گرفته بودم گفتم که چرا آپ میکنم نمیای!تمام این مدت تو رو با یکی دیگه اشتباه گرفته بودم!

خیلی معذرت میخوام عزیزم.شما خیلی هم ارادت داری به بنده همش سر میزنی

حالا منو چی میگی؟

وقتی که بچه بودم با مامانبزرگم ی بار رفتیم هیئت بعد اونجا خیل شلوغ بود خواستم خلوت کنم بین اون همه زن ی دفعه بلند شدم با وحشت داد زدم اینجا چرا پر سوسکه؟؟؟؟!!!!!

هیچی دیگه در عرض 1 دقیقه کلیه خانوم های محترم در رفتن!!!خخخخ

حالا اینکه خوبه یکی از دوستان بهم گفت تو بچگی تفریح سالمش چسب زدن روی زنگ خونه های همسایه هاشون بوده وقتی که برق میرفته

خب به این میگن سالم دیگه!

بهتر از من بوده که توی حلیم بوقلمون نذری رفتم نیم کیلو فلفل خالی کردم!
پاسخ:ترانه جان،سپنتا بهم میگه گودزیلا،فکر کنم بهتره تو رو باهاش آشنا کنم!!!


zahra e
ساعت11:11---23 دی 1392
ناسالم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:همونی که خودت می دونی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:اعتراف باحال,جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 18:34 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه