بابابزرگ!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

رفتم سر قبر بابابزرگم

 

 

یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟!!

 

 

پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب!!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت15:01---30 آذر 1392
وای شهرزاد جون وبلاگت خیلی قشنگه من به وبلاگت حسودیم میشه آخه وبلاگ من خیلی زشته شاید وبلاگم رو حذفش کنم چون بیننده نداره فقط هرس می خورم
پاسخ:بابا این چه حرفیه!!!من 3 سال پیش شروع کردم اصن دلت نمیومد به وبم نگاه کنی!!!چند تا دوست و بیننده ثابت پیدا کنی بقیه اش حله!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 آذر 1392برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 17:31 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه