لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

ﺩﺧﺘﺮ ۱۲ﺳﺎﻟﻪ نوشته : ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻤﯿﺮ

 

 

ﺍﻣﺎ ﺯﺍﭘﺎﺱ ﻋﺸﻖ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﻮ!!!

 

 

 

ﺧﺐ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

 

 

 

 

ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﮐﯽ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻪ ؟!!!!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت17:06---7 دی 1392
آقاشهرزادبهت میخوره خیلی ادم خوشحال وشوخی باشیمطالب وبتم واقعاعالیهههههههههههههه
پاسخ:لطف داری گلم ولی من دخترم!!!


sepanta
ساعت15:14---2 دی 1392
نظر لطفتونه!!!!
پاسخ:هی از دست شما....!!!


sepanta
ساعت23:49---28 آذر 1392
عروسکشو بده من یکم بیشتر اذیتش کنیم!!!
پاسخ:شیطون شدیا!!!


zahra e
ساعت15:26---26 آذر 1392
دست منه
پاسخ:بدو بهش بده!!!!


سیما
ساعت18:07---24 آذر 1392
من لینکت کردم ولی یه مشکل تو وب سایتم دارم اونم اینکه آهنگ پخش نمی شه بهم بگو چی کار کنم یه سر بهم بزن
پاسخ:سر زدم گلم،امیدوارم حل بشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 16:52 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه