شبهایی که

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت11:27---16 مهر 1392
اووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووو

ماریوووووووووووووووووووووووو وووووووووو

یادش به خیرررررررررررررررررررررررررر

چه دورانی بودددددددددددددددددددد



هرجند وقتی اتاری داشتیم چون من بچه کوچیک بودم زیاد به من بازی نمیرسید ولی رسیدن به این مرحله ارزوم بود!!!!
پاسخ:ما تو دورمون اصلا بازی نمی کردیم!!!!


sepanta
ساعت11:25---16 مهر 1392
ممنون شهرزاد خانوم که به من سرمیزنید

من عاشق نیستم

این فقط جواب نظرتون بود

البته تو بلاگ خودمم گفتم که عاشق هستم اما نه مثه عشقای امروزی

درسته تو عشق به خدا گاهی کوتاهی میکنم اما عاشق خدام,عاشق خانوادمم,عاشق خودمم



این پست فقط جواب نظرتون بود
پاسخ:ممنون لطف کردین،حرفایی که میزنم اگه ناراحتتتون کرد جدی نگیرین،منظوری ندارم!


mahdi
ساعت18:09---12 مهر 1392
خخخخخخخخخخ این دیگه اخرین مرحلس!!!!!
پاسخ:خداحافظ ای زندگی!!!!!


zahra e
ساعت11:48---12 مهر 1392
آفرین تو می تونی
پاسخ:من میتونم من میییییییتونم!!!!به جان تو نمی تونم!!!!!


Me
ساعت18:53---10 مهر 1392
خخخخخخخخخخخخخ!



باریک به اون مادر وظیفه شناس!!!!!!!!!!
پاسخ:نه بابا!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 مهر 1392برچسب:کاریکاتور,

] [ 22:26 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه