ناخوانا ترین نوشته دنیا!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

تا حالا دقت کردین ناخوانا ترین نوشته

 

 

روی محصولات خوراکی، قیمت و تاریخ انقضاشونه؟!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت17:59---19 شهريور 1392
نوچ!

انشالله از این دفه ب بعد دقت بیشتری میکنم!
پاسخ:پس موفق باشی!!!!!


zahra e
ساعت16:29---19 شهريور 1392
من کلش رو زیرو رو میکنم تا پیداش کنم!
پاسخ:امیدوارم روزی موفق شی!!!!


yeganeh
ساعت12:12---19 شهريور 1392
دقیقاااااا
پاسخ:همیشه هم من باید اونو بخونم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:ناخوانا ترین نوشته دنیا,بدخط ترین نوشته دنیا,جک اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 19:52 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه