نسبت شیطان با شما چیه؟!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

شيطان می گوید:

 

 

1. کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است !!!

 

 

2. کسي که اسراف مي کند برادر من است !!!

 

 

3. کسي که پيش از امام به رکوع

 

 

و کسي که بدون بسم الله شروع به نان خوردن مي کند اولاد من است !!!

 

 

4. کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است

 

 

و کسي که نميگويد دوست من است !!!

 

 

اجباری نیست تو وبت بذاری،توصیه های قبلی رو عمل کن...

 

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت12:52---6 شهريور 1392
نشد کپی کنمش

ممنون از این پستت
پاسخ:یکی دیگه هم گفت نتونسته کپی کنه،باید صبر می کردی تا ستاره های موس خود به خود پاک بشن!!!!


زهرا
ساعت12:17---6 شهريور 1392
چشم
پاسخ:الزامی نیست،توصیه های قبلی رو عمل کنی،خود به خود میشی بنده خدا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:17 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه