املا پا تخته ای!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

زمانى که ما مدرسه مى رفتیم یک نوع املا بود

 

به نام “املا پاتخته اى”

 

 

، در نوع خودش عذابى بود براى کسى که پاى تخته مى رفت ،

 

 

یه حسى داشت تو مایه هاى اعدام در ملا عام!!!!

 

من:

 

 

 

معلم:

 

 

 

بچه ها:

 

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت23:20---5 شهريور 1392
یادش به خیر

چقد کیف میداد

من معمولا املا میگفتم چون درسم خوب بود

واسه همه نامردی میکردم و کلمات سخت سخت میگفتم

وای به زمانی که خودم میرفتم پای تخته!!!

واسه همین کارای معلممون بود که من همیشه املا میگفتم و نمیرفتم املا بنویسم که تو دبیرستان یه بار املا دادم و همه کلماتو درست نوشتم بجز *زمین*!!

هیچی دیگه سوژه شده بودم!!!

سختا رو راحت تر یاد میگرفتم!!

از پایه مشکل داشتم!!!
پاسخ:پس منتظر باش تا برات جبران کنن!!!دعا کن کارت به اونا نیفته!!!


yeganeh
ساعت13:56---4 شهريور 1392
آخی..

یادش بخیر
پاسخ:داریم پیر می شیم!!!


زهرا
ساعت12:07---4 شهريور 1392
اصن یه وضعی
پاسخ:تجربه تلخیه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:املا,جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,

] [ 3:1 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه