شبکه چهار!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

جالبه!!!

 

 

بعضی از شماره ها تو گوشیم

 

 

نقش شبکه چهار تو تلویزیون رو دارن،

 

 

شما هم همینطور؟!!!

 



نظرات شما عزیزان:

روژین
ساعت15:00---22 مرداد 1392
خیلی بی ذوقی

هی یه جوابی میدادی آدم از خودش نره!!!!
پاسخ:واقعا عذر می خوام!!!!ای خدا!!!!جادوگری یا من خنگ بازی درآوردم!!!!!ببخشید باورکنین سابقه نداشت نظری رو بی جواب بزارم!!!


روژین
ساعت1:04---22 مرداد 1392
سلام خوب هستین؟وب بانمکی دارین!!

خسته نباشین. من از این جمله به منم سر بزن حالم بهم میخوره پس اومدن من به این دلیل نیست که تو هم حتما باید بیای.من برای خود وبت نظر دادم. راستی لــــیــــــــنـــــکـــــــــ ـــــتـــــــــــــــ کردم همینجوری عشقی.خداحافظ.
پاسخ:ممنون که سر زدین !!!!لینک شدین!!!ببخشید واسه تاخیر!!!!


زهرا
ساعت13:13---20 مرداد 1392
دقیقا اموزش وچهار
پاسخ:باز آموزش یه چیزی!!!!شبکه چهار رو کجای دل فرهیخته مون بزاریم؟؟!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:شبکه چهار,جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,مطلب خنده دار,

] [ 10:47 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه