دست تکون نده!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

هیچگاه برای شخصی که از دور برات دست تکون می ده

 

 

دست تکون نده!!!

 

 

چون در اکثر مواقع با تو نیست با پشت سریته!!!!

 


جان خودم!!!!!

 


ینی ضایع شدم که دارم اینو میگم هااااا!!!!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

Kiana_e.b
ساعت16:29---8 مهر 1393

پاسخ:تجربه است دیگه...!!!!


sepanta
ساعت15:44---31 مرداد 1393
وای یک بار تو مراسم عروسی اصلا حواسم به دور و برم نبود
یه دفعه دیدم یک نفر دستشو به طرفم داره دراز میکنه و منم نمیشناسمش,فکر کردم از آشناهای خانوادگیه و منو میشناسه دستمو تا نصفه آوردم بالا دیدم همسایمون که درست کنار من نشسته بود با اون طرف دست داد و احوال پرسی کرد
آبروم که تو افق محو شد
منم واس این که ضایع نشم دستمو بلند کردم و طرف مجبور شد با منم دست بده
واسه حفظ آبرو لازم بود
پاسخ:واقعا،باز خوبه طرف بهت دست داد!!!!


Pegah
ساعت15:56---30 مرداد 1393
وبتون عاليه يه سر به من هم بزنيد
پاسخ:حتما،لینک شدین!!!


pj
ساعت9:00---29 مرداد 1393
باشه .
پاسخ:!!!


محمد
ساعت21:54---27 مرداد 1393
یه سری به من بزن
پاسخ:حتما!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 21:47 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه