انتخاب رشته!!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

بچه ها امروز فرم های تعیین رشته رو به مادر و پدرم دادن

 

 

نمی دونم چرا اینقدر خوشحالم!!!

 

 

یه جور اشتیاق خیلی آشناس!!!

 

مثل ذوقی که موقع جمع کردن وسایل اول مهر داریم...

 

 

هر چند مامان و بابام ترجیح میدن که برم تجربی

 

(آخه کدوم پدر و مادر دوست نداره بچش دکتر بشه!!!)

 

 

ولی آخر سر گفتن هرجور که خودت راحتی!!!

 

 

برای همین میخوام برم ریاضی!!!!!

 

 

خلاصه اینکه امروز روز خییییییییییلی خوبی بود!!!

 

 

امیدوارم همتون روز خوبی رو پشت سر بذارین!!!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

yalghiz
ساعت16:57---24 خرداد 1393

منم همینطور گلم!!بالاخره جامعه به مهندسین با ارزشی مث من وتو هم نیاز داره دیگه!همه که دکتر نمیشن!
پاسخ:ولی مامانم اصلا راضی نیست...منم مهندسی نمی رم،رشته ای که دوست دارم بیوتکنولوژی هستش،یه رشته شناوره...



zahra
ساعت11:49---4 ارديبهشت 1393
ریاضی هم خوفه ولی تجربی ب نظر من بهتره

در هر صورت موفق باشی عزیزم
پاسخ:قبول دارم تجربی برای ما دخترا بیش تره،ولی واقعا من ریاضی رو بیشتر دوست دارم!!!


sepanta
ساعت22:09---3 ارديبهشت 1393
استاد ما میگه مهم نیست پروفسور باشی یا یک کارمند شهرداری

مهم اینه که هرجا هستی بهترین باشی



شمام هر رشته ای که میرید امیدوارم همیشه موفق باشید
پاسخ:ممنون،اتفاقا دوست ندارم رشته ای برم که جای پیشرفت نداشته باشم!!!


sajjad
ساعت18:57---2 ارديبهشت 1393
آره منم بهت ریاضی رو پیشنهاد میکنم..با اینکه خودم تجربی خوندم ..هر دو البته خوبه چون تو آینده میتونی راحت تر بری دانشگاه ..
پاسخ:ممنون،ولی خودم نمی تونم برم تجربی،از حفظ کردن بدم میاد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 17:49 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه