قابلمه سوخته!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

دوستم تو دفترچه خاطراتش نوشته بود:

 



ﺁﺩﻡ ۸۰۰ ﺗﺎ ﺑﺸﻘﺎﺏ ﺑﺸﻮﺭﻩ

 

ﺍﻣﺎ ﮔﯿﺮ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﻧﯿﻮﻓته!!!!!

 

 

 


نامرد! ﺧﯿﻠﯽ ﻋﻮﺿﯿﻪ ﺍﺻﻼ ﺗﻤﯿﺰ ﻧﻤﯿﺸﻪ!!!!!!

 

 

 

ینی از ته دل گفته بودش!!!!

 

 



پشت این جملش یه کوه درد بود....

 



بیاید بخاطرش یه دیقه سکوت کنیم!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:36---27 مرداد 1392
اخی تک دختری

من فقط یه خواهر دارم

تا ابجیم هست

همه چی خوبه

همه کارهارو می پیچونم
پاسخ:حالا صبر کن!!!بالاخره که تنها میشی!!!


زهرا
ساعت16:38---27 مرداد 1392
من که خدارو شکر همیشه در می رم
پاسخ:من که تک دخترم چییییییییی؟؟؟!!!!!!!!داداش من هم عین خودته!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:قابلمه,سوخته,جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,

] [ 11:19 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه