کمک کنید!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

اسمش عليـــه و 2 سالشه

 



چشم چپش نابينا شده…به خاطر تومور چشمي بدخيم دکترا گفتن بايد آب زير

 

 

چشمشو بکشيم و الّا ميزنه به مغزش و زبونم لال ميکشتش امّا اگه آب زير

 

 

چشمشُ بکشن فاتحه ي صورتش خونده ميشه …

 

 

خواهرا و برادرا

 

 


عاجزانه ازتون خواهش ميکنم واسه شفاي اين طفل معصوم دعا کنيد…

 

 

ممنون ميشم اگه “هـــمــــتـــــون”بازنشر كنيد تاافراد بيشتري دعا کنن واسش...

 

 

 

 

ر



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت10:34---7 خرداد 1393
سلام شهرزاد.داشتم وبت رو میخوندم که به این مطلبت رسیدم.چقدر متاسفم برای یکی دیگه که مریضیش با مریضی من یکیه...البته چشم منو عمل کردن و صورتم سمت چپش و چشم چپم کاملا د فرمه شده.سرگذشت خودم و کارایی که کردم و میکنم و زندگیمو تو وبم گذاشتم.خوشحال میشم بهم سربزنی و بفهمم که علی کوچولو حالش چطوره؟؟
پاسخ:گلم،ممنون که بهم سر زدی،با کله دارم میام به وبت!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 خرداد 1392برچسب:کمک,

] [ 17:2 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه